Sister Love

Lidy is mijn jongere zusje. Daar waar we vroeger heerlijk speelden samen werd dat in onze puberteit steeds  meer een strijd. We groeiden toen een beetje uit elkaar wat we allebei eigenlijk niet wilde maar wat toch   gebeurde. Nu ik zelf volwassen ben zie ik veel van mezelf in Lidy terug. Echter is Lidy veel meer dan dat ikben. Op zo’n jonge leeftijd is ze al zo volwassen en maakt ze wel overdachte keuzes in haar leven. Daar waarik veel fouten gemaakt heb maakt zij de juiste overwegingen.

Ik kijk enorm op tegen mijn jongere zusje

en heb ontzettend veel bewondering voor haar. Ik ben blij dat we  nu weer steeds meer naar elkaar toe groeien en zie dat onze band sterker word en dat dit zich alleen maar   voortzet. Lidy is een denker en ontzettend creatief. Wat ben ik jaloers op haar kledingstijlen die mij als ik ze aantrek nooit staan! Ze is zo goed in uiterlijke verzorging en details. Haar visagie en haar zit altijd     perfect maar is nooit too much. Lidy is zich bewust van haar eigen grenzen en durft goed voor zichzelf op t komen. Ik kan uren blijven doorgaan over al haar kwaliteiten echter kort samengevat; ik had me geen beter   zusje kunnen wensen waar ik zo trots op ben dan Lidy.

Lieve Lidy, het is een eer om jou zus te zijn!

~Romy

Geef een reactie

