Relax..


Woensdagmorgen.. komt er nog een einde aan het vroege opstaan?? We werden geïntroduceerd met Health en Food. In groepjes kregen we allerlei verschillende workshops. Mijn favoriete workshop was de meditatieles omdat ik totaal niet had verwacht dat ik er baat bij zou hebben. In een kwartiertje tijd merkte je al verschil en voelde ik me al veel meer ontspannen.

In het kader van Food zijn we gaan picknicken. De derdejaars studenten hadden een lekkere lunch voor ons verzorgd. Vervolgens gingen we naar een andere locatie van het Fontys. Hier kregen we eindelijk te horen bij wie we in de klas zaten en wie onze studieloopbaancoach was. Vervolgens zijn we met onze klas een drankje gaan doen.

Geef een reactie

