Let’s get started!

Maandag 27 augustus ben ik begonnen met mijn introductieweek. Onze dag begon met een welkomstwoord van Anja Sparidaans en Pieter Bon. In het kader van Appearance  zijn we onderverdeeld in groepjes en hebben we een droomcollectie ontworpen. Mijn groepje had als thema Mermaids. Iedereen kreeg een taak aangewezen zoals storyteller, projectleider, kledingstukken maken en uiteindelijk moesten ook een aantal mensen lopen in de catwalkshow.

Rond 13 uur werd Human Movement verder toegelicht. Dit werd gedaan door middel van een gezellige middag vol beweging, sport en workouts door allerlei verschillende landen heen. Aan het einde van de middag werd het winnende groepje beloond met een hele leuke prijs, namelijk twee weken lang gratis sporten. Zelf zat ik in een heel leuk groepje en ik heb de middag met heel veel plezier beleefd!

 

 

 

Geef een reactie

